Followers

21 February 2015

why terasing

Unknown | 20:28 | 0Comments |


Terasing? why terasing?

terasing related with my life. Kadang, terasing dr realiti sebenar.

kadang berbeza, kadang sama dan kadang tak terjangka

bukannya terasing is aku dibiarkan hidup ke seorang dan bergantung harap

entah pd siapa.

kadang, suka utk aku mengasing kan diri dari mereka2 (kwn2,keluarga)

sebab kadang2 mereka ni merimaskan.

kadangkadang

tapi aku pun cuba utk mengrungkai maksud terasing yg aku nk sampaikan.

sebab aku tahu ia tak tersampai.

dan aku je tau.

dan..

kbai.


To live in this world, you must be able to do three things: to love what is mortal; to hold it against your bones knowing your own life depends on it; and, when the time comes to let it go, to let it go. ~Mary Oliver

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.