Followers

22 February 2015

#kisah Ai ; HIPOKRIT EH

Unknown | 00:31 | 1Comments |


Min : Ai, meh sini sat. Kau reti lukis an. Tolong weh. Lukis bunga yg cikgu suruh tu.


Aku selesai lukis , tiba2 Min menghalau aku.


" Dah, pergi sana, aku guna kau je"

*shock*

even, its not for the first time tapi kesan luka akibat sakit hati itu mendalam.
Sakitnya tu disini, dilubuk hatiku.

Ternyata hipokrit dan berpura2. Buat baik sebab nak take advanced.

Damn

That moment happened around 12 years ago.


funny right? dah lama dah. But still teringat2 benda bodoh tu.

Takpe lah, bukan salah Min pun.  Time tu budak lg. Mana tau apa2.
haha,

dah kenapa aku baik sangat time tu? kenapa tak melawan ? bodoh?

time tu, aku benci semua manusia yg berada disitu dan zaman itu.

aku anggap mereka itu musuh abadi. Tapi, kenapa aku masih diam dan pendam ? why not lepaskan all thing yg terbuku dlm reluk hati?


sebab time tu aku mampu control diri. Aku fikir akan bad thing yg bakal terjadi jika aku 
melawan dan melawan.


aku bukan pengecut

tapi aku tak nak benda yg tak seberapa di besarkan.

ala, budak2 lgi beb. Chill lah. Apa je yg aku boleh buat?


1 comment:

  1. Heya ,I think I know you ,i dont but yeahh bhaha k - opi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.