Followers

26 February 2015

Tersedar

Unknown | 06:30 | 0Comments |


dulu aku penah tersanngkut kat seseorg ni. 

Dia baik akhlak nya tapi kadang tu weird jgk haha. 

Bdk2 lain byk tak suka dia sbb dia bajet alim haha. 
Ntah. 
aku tataw betul ke tak. 

Aku suka gila kat dia tu. 


hmm, 

cara aku dan gaya aku dia dpt hidu feeling aku kat dia. 

Dia tak marah, tak jgk bgi hint apa2. 

then, Kami berkwnlah. 

Lama la jgk. Dah mcm kawan baik.

Tapikan,
 laki dan girl mana bleh jdi kawan baik.


 ramai org anggap kami couple padahal tak. 

Entahlah, aku pun tataw apa status aku dgn dia. Tiada hitam putih.hmmmmm...


sampai satu saat tu aku dgn dia dah mcm tersasar even tak kut.

Kami dah mcm couple. Allahu..


tahun akhir aku dgn dia sama study, kami dah mula tak byk buat benda2 lagha mcm msg ke ape ke.. 

Tik tok tik tok masih berkhayal dan tidur tiba2 tersedar  dari lamunan

Ada sesuaru yg buat aku mula sedar.. 

Malas ah ak nk bgitau apa..

kawan aku ada bgitau

Kalau tiap kali kau buat dosa, dan kau tersedar kau berdosa; bagi aku, itu peluang. Peluang untuk kau tidak mengulang lagi semua khilaf kau.

 disebab kan aku melayan dgn feeling aku ni academik aku kemana, ibadat aku pun dah kemana, 

Tulah jadinya..

Bila kita rasa, hati sudah tak tersengaja ‘tersangkut’ pada sesiapa, jangan mudah mengatakan ianya cinta.

Jangan terlalu melayan dengan asyiknya perasaan yang tak di undang, sebab ianya akan memberi kesan kepada hati.

Mungkin, terlalu memandang pada paras wajahnya, terkesima dengan gayanya, atau terpesona dengan tutur katanya yang di dengar indah di telinga saja.

Istighfar itu ubat yang mujarab, dan taubatlah sebaik-baiknya untuk menyingkir perasaan yang bukan-bukan. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.