Followers

27 February 2015

"aku sedang berubah"

Unknown | 22:09 | 2Comments |
Assalamualaikum..


.
Bila aku kata "aku sedang berubah"
kadang kala diri ini terbabas juga..
.
maka,
Tegurlah dan bukan menghukum..
sayangilah, bukan memfitnah diriku..
maafkanlah dan bukan membenciku..
mudahkanlah,bukan menambahkan kesusahan..
.
Jadi,
ingatkanlah aku, bukan mengejek..
kerana...
diri ini masih lemah,
mudah terlupa,
mudah terleka..
.
aku cuma seorang musafir
yang perlukan panduan untuk hidup..
.
Bila aku faham satu hukum hidup,
maka hukum yang lain akan datang padaku
untuk aku fahami satu demi satu,,,
.
YA ALLAH...kau bantulah hamba MU ini..
sesungguhnya aku tiada daya dan kekuatan
melainkan dengan pertolonganmu YA ALLAH...
.

2 comments:

  1. Salam,

    Jom join contest review applikasi android ini boleh?

    Syarat kena install lepas itu review..
    Jika dah buat semua itu tinggalkan link diruang komen nanti saya hubungi anda untuk bagi Gift Voucher Code 12% discount untuk membeli di blogshop kami.
    Dan hadiah menarik untuk mereka terpilih jadi apa tunggu lagi jom visit

    Link ada dibawah ini

    New Aplikasi Android Baju Sweet Muslimah

    Terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.